Fixní cena nebo zpětná fakturace
Dodavatel může nabídnout buď fixní cenu za akci nebo zpětnou fakturaci podle reálně dodaných činností.
Fixní cenu lze použít v případě, kdy byl předem domluven maximální nájezd km, počet hodin a použitá technika.
U větších akcí nelze předem určit konečnou cenu, proto dodavatel požaduje před zahájením prací zálohu navýšenou o jistotu (rozpočtovou rezervu), která slouží na pokrytí neplánovaných víceprací jež nebylo možné předvídat během tvorby orientačního odhadu časové náročnosti.
V takovém případě provede dodavatel po akci koncové vyúčtování odvedených činností, případný přeplatek klientovi vrátí na účet/nedoplatek klient uhradí dodavateli, to ve lhůtě 3 dní.
lehká | střední | těžká man. práce
350 | 485 | 685
Kč/h
lehká | střední | těžká man. práce
700 | 970 | 1370
Kč/h
lehká | střední | těžká man. práce
1050 | 1455 | 2055
Kč/h
lehká | střední | těžká man. práce
1400 | 1940 | 2740
Kč/h
Na stěhování domácností využíváme objemné skříňové/plachtové přívěsy do kterých se vejde trojnásobek jak do dodávky (váš majetek ochráníme před deštěm a prachem).
Typ dopravního prostředku volíme podle charakteru přepravovaných břemen. Používáme i plata, sklápěčky...
Skříňový přívěs
poplatek za opotřebení 1800 Kč/den
Ložná plocha 9,5m² (4,7x2m), výška 2,1m, nosnost 1,8t
Sklápěčka
poplatek za opotřebení 1400 Kč/den (1600 Kč vč. nástavby o výšce 1m),
Ložná plocha 4m² (2,6x1,52m), nosnost až 2,2t
Valníkový přívěs
poplatek za opotřebení 1200 Kč/den
Ložná plocha 4,45m² (3x1,47m), výška bočnic 51cm, nákladová hrana 48cm, nosnost 410kg
Menší plachtový přívěs
poplatek za opotřebení 1700 Kč/den
Ložná plocha 4,5m² (3x1,48m), výška 2m, nosnost 0,5t)
Při přepravě na delší vzdálenosti lze účtovat dle ujetých km.
Osobní vozidlo pro přepravu až 7 pracovníků bez přívěsu: 17 Kč/km, minimálně 350 Kč
Nákladní vozidlo do 3,5t nebo tažné vozidlo: 25 Kč/km, minimálně 500 Kč
Uvnitř dopravních zácp/v hustém městském provozu účtujeme hodinovou sazbou.
Osobní vozidlo pro přepravu až 7 pracovníků bez přívěsu: 1100 Kč/h
Nákladní vůz do 3,5t/tažné vozidlo: 1700 Kč/h
(cena zahrnuje čas řidiče, opotřebení a PHM, výchozí lokalita dle pozice vozidla, trasa vede na místo vyzvednutí techniky)
Každá drobná zakázka realizovaná na území Turnovska je zatížena režijním poplatkem ve výši 950 Kč, který je účtován jako jednorázový náklad každému klientovi.
Poplatek u rozsáhlých akcí jako je např. stěhování domácností je 1900 Kč.
Režijní náklady dodavatele s každou zakázkou zahrnují zejména tyto činnosti:
plánování, komunikace s ext. partnery, administrativní agenda (vše o max. délce 240 minut)
Přeprava osob: 14 Kč/km (přepravíme maximálně 8 osob, minimální platba 2200 Kč)
Vozidla: sedmimístné MPV (např. VW SHARAN)
Pojištění: vaše zavazadla jsou pojištěny na 50 000 Kč
Máme nasmlouvány nejlepší asistenční služby na trhu.
Objednávejte nejméně 7 dní předem.
Telefonicky sdělte charakter zakázky, typ, váhu a velikost přepravovaných předmětů.
Podklady lze zaslat emailem nebo na Whatsapp nebo si vyžádejte fyzickou návštěvu koordinátora za účelem ohledání velikosti zakázky.
Dodavatel může nabídnout dva režimy fakturace: buď fixní cenu za akci nebo zpětnou fakturaci podle reálně ujetých km a dodaných činností.
Tel.: +420 725 047 546 | 777 640 202 | E-mail: odvoz@odvozTurnov.cz